We vinden het een spijtig gebeuren hoe door een eenvoudige vraag, met alle goede bedoelingen en bezorgdheden voor onze burgers, er plots een politieke polemiek ontstaat. De vraag om meer aandacht te hebben voor alle burgers , ook diegenen die niet op digitale wijze bereikbaar zijn, is niet goed ontvangen bij het bestuur. Nochtans heeft men na onze vraag beslist om via een persartikel mee te delen dat 20 medewerkers extra ingezet worden om alle 80-plussers te contacteren. Nogmaals alle lof voor het personeel.

Voor ons is dit een goed antwoord op onze vraag en een verbetering van het bestaande aanbod, daar zijn we tevreden mee. Alleen spijtig te moeten vaststellen dat men onze bezorgdheid nu een “fout politiek spel” noemt.

We hebben een antwoord gekregen op onze vraag en al de rest is naast de kwestie.

Welkom bij CD&V. Onze websites maken gebruik van cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren. Lees onze Cookies Policy voor meer informatie. Ons cookiebeleid en deze voorkeuren gelden voor alle CD&V-websites. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met de geselecteerde cookies.